Trollsmeden trenger testere til garnbærerne / nøstekrokene sine….


Nå har jeg spekulert og prøvet selv og funnet meg TO testere, men jeg ønsker meg tre til….. Jeg ønsker meg strikkere eller heklere som har fingerkløe og som drar med seg nøstet sitt overalt! OG som har gode håndarbeidsblogger!

Dere vil få hver deres krok for å prøve dem ut, jeg må ha testet størelse og materiale og ha tilbakemeldinger fra deg om det som måtte være av forbedringer, størrelser osv. Når vi er enige, lager du et blogginnlegg om dem. Produktutvikling og testing er viktig!

Er dette DEG??? Send meg en mail på justliss@runbox.no med link til bloggen din og fortell litt hva du strikker eller hekler eller lager… …. får jeg for mange må jeg velge med vidd og skjønn. Til gjengjeld vil jeg dele deg fra mine egne nettsider og linke opp fra de steder jeg kan. Det er selvsagt en fordel om du har egen Epla- eller annen nettbutikk som jeg kan dele og linke til fra både Facebooksida mi, nettsida Trollsmed og fra min egen og blogg.

I tillegg til de på oversikten under har jeg laget EN liten modell til… produktutvikling er tidkrevende, og materialer kan være vrange å finne!  Jeg bruker knallhardt stål og kraftig bronse alt etter type. Og mine egne håndlagde porselensperler.  Jeg mener selvsagt at et vektøy også kan være pent og fargerikt!

Modell 1 og 2 er av bronse. De kan også brukes for harde nøster som du får stiften gjennom. De to nederste av stål kan du enten nøste på selv eller tre mykere nøster innpå.

Her er de andre innleggene om garnbærene med flerr bilder:

Innlegg 1 om dette her….

Innlegg 2 med flere versjoner…

Innlegg 3 + avsløringen før dette innlegget.

(Bare et PS: jeg har allerde hatt forespørsel om salg via butikk, det må jeg  dessverre NEI til, siden jeg ikke liker å serieprodusere… og butikken ganger prisen med 2,8 det betyr at de blir altfor dyre. Det tar nemlig tid å lage både perler og metalldeler. Og jeg sier OGSÅ NEI til de smykkebloggerne som allerede har vært på meg og vil vite mer om hvor jeg finner materialer og hvordan jeg lager dem.. sorry….)

3 responses to “Trollsmeden trenger testere til garnbærerne / nøstekrokene sine….

  1. Hei Trollsmeden, æ har et søskenbarn som e heilt rå på strekking, å som tar dein strekkinga me sæ over ailt.. Lura på om de e muligheit før å få kjøpt 1-2 sonne garnholder for å gi i julegave ??!!

  2. Jeg reklamerer på bloggen i denne stund og STJELER bildet ditt!Jeg vil også ha en sånn!Vil gjerne ha nummer 4… kanskje…litt usikker på hvordan den er mest effektiv,men med småstrikken min har jeg små nøster.Strikker jo med PINNER også! 🙂

    ________________
    Du er for effektiv Synnøve!!! Reklamer i vei.. men de finner dem jo ikke i nettbutikk enda, de må MAILE meg… MÅ prøvekjøre dem litt selv om det er noe gammelgammelt dette her, som faktisk finnes på museum… men jeg har gjort dem litt mer fargerike…

    Lise

  3. De er så flotte at jeg kunne godt testa dem bare for å få lov å bære rundt på dem. Men jeg ville nok være en dårlig tester i og med at jeg bare ville gått rundt med garnholderen og nøstet til pynt. hihi!

    Vel… Flotte, kreative og fargerike er de i hvert fall! 🙂
    _____
    haha Mari, man kan jo godt gå med dem til pynt. :-)))) .. (og tenk så effektivt å bruke den spisse enden for å brøyte seg frem i ker og sånt.. uante bruksområder…!)

Legg igjen en kommentar

