Kvist-terapi om våren


Endelig – etter en grusom lang kald vinter. Kuldegrader. Mørke. Stivfrosne og mørklagte dager  .. vi trenger mental pleie! Ut i skogen opp i trærne!

Hva med litt KVIST-terapi?

For at sånn terapi må virke, må man gi etter for alle lystene til å la filigrantråder og perler ligge igjen hjemme, la seg lokke til skogs av naboen, og så finne en vakker plass i solen.  Og fange kvist. Mest hassel, litt selje….

Så er det bare å innta en god og behagelig stilling, høre på fuglene, se på blomstene, og rive seg i pinnene…

Tasha har sin egen metode, hun bruker kjeften…

Forsåvidt irriterende men noen har det i kjeften og det gjelder jo å få det ut!

Men det er utrolig hva man kan få ut av det!

Når jeg tenker etter betyr filigran kule og tråd, kanskje jeg er inne på noe perlende….

—-

PUUUH!!!… men… i allverden da…? Hun tar med alt hjem!


Hun kommer sikkert til å holde på i hele natt… sjøl er jeg relativt fornøyd med det som kom ut av hodet……

Det bare blir sånn….!

Hva jeg skal med den lille seljekula ??? Det får jeg finne ut i morra, nå må jeg jo jobbe i halve natt siden jeg stakk til skogs…. Kanskje jeg trenger mer terapi i morra…

Hummm….

2 responses to “Kvist-terapi om våren

  1. Koser meg glugg ihjel med bloggen din. Skal til skogs å prøve meg på kvisthaug og kuler…..jiippiiiii.

  2. Nå er det nesten midnatt og jeg sitter her oppe i reiret mitt og leser gamle blogger fra deg. Det er terapi å lese akkurat nå, dessuten er det snart vår igjen??????
    Blir du med på skogstur????

Legg igjen en kommentar

