OooopS, * 5,067 *


Det gikk visst litt fortere enn jeg regna med, de kulene ble populære og genererte masse besøk!!!!

Jeg ville trekke ut et hjerte når jeg vippa 5000 besøk i denne bloggen blant de som har sendt inn en melding og meldt seg på nyhetsbrev… MEN det er bare 3 som har meldt fra!

Hva gjør jeg da?

JO, jeg sender et hjerte til hver av de tre, så kan alle de andre sitte og tenke at SØREN heller, jeg ble ikke med i trekninga fordi jeg ikke sendte en liten melding til poll@trollsmed.com og meldte meg på nyhetsbrev! Nemlig!!

Et hjerte går til Hilde i Osen, et til Hildegunn i Kristiansand og et til Morten fra Aremark! Han gjør sikkert en kvinne lykkelig!

Tatatataaaaa!!! 🙂

Husk at alle som abbonerer på nyhetsbrev fra nettbutikken til Trollsmeden http://lise.mystore.no er med i trekning om hjerte HVER måned!

5 responses to “OooopS, * 5,067 *

  1. Må bare si det- var inne og så , det er jeg ofte, trodde jeg hadde meldt meg på nyhetsbrev??? fikk beskjed om error på mailadr din. får prøve igjen. Har sikkert tastet feil. Venter i spenning på neste påfunn. Du er jo et oppkomme av ideer :)))

    • Hei Karin, jeg la inn poll@trollsmed.com som svaradresse på denne, fordi jeg ikke kan melde folk direkte inn på nyhetsbrev fra bloggen. Jeg testet den nettopp fra en annen adresse og den fungerer. Bare følg med du 🙂 Jeg har vært veldig lite aktiv på smykkefronten i det siste av ymse årsaker, men kommer plutselig tilbake vet du!!!

  2. og jeg sendte mail og får jo allerede nyhetsbrev, så det tilmeldte jeg meg ikke en gang til da…..snufs….

    • STAAAAAKKARS Lene som ikke har noen hjerter fra før… fniser…. Men jeg kan ikke flytte over folk som ligger i lista, jeg driver og mekker en ny nå og det er vanskelig.

  3. jaaaaa staaaakars Lene hun får aldri hjerter nok…..snufs….slemme slemme trollet som fniser….men seriøøøøst (ok greit jeg har mange nok hjerter) fikk du ikke mail?? for jeg sendte mail til den poll-tingen….

Legg igjen en kommentar

