Så var det oss igjen… HVA driver denne Trollsmeden med?


Ikke tale om at det er mulig å få mange rette svar.

Siden det er sen kveld, er Trollsmeden utrolig generøs og gir det inn med TESKJE!

Her er siste versjon av HVA i all verden lager hun???

Monstre er det ikke, uansett hva dere tror, og NEI det er IKKE bokmerker….grrr… en bok skal leses ferdig på EN natt, eller aldri leses ferdig!

KOM an folkens, GJETT!! Husk at det vanker premier både her og der til de beste… og blant rette svar. NESTE uke!

Her er de andre innleggene:

Innlegg 1 om dette her….

Innlegg 2 med flere versjoner…

Innlegg 3 (dette)

Ha en fortsatt super helg da folkens  :-))))))

__________________________________

GJETTINGA ER AVSLUTTET OG SVARET AVSLØRT I INNLEGGET ETTER (NÅR DU SCROLELR I BLOGGEN LIGGER DET FORAN) – DERE TRENGER IKKE GJETTE MER!

______________________________________

Garnbærerne (eller nøstebærerne )  blir lagt ut til salgs i Eplabutikken Trollsmed og Trollsmedbutikken. De er linket på siden av dette innlegget. Først skal jeg ha noen testere….

9 responses to “Så var det oss igjen… HVA driver denne Trollsmeden med?

  1. Jeg synes det så litt ut som sånn slipspynt jeg. Sånn man henger på knappen bak slipset, og drar slipset gjennom så pynten kommer foran.

  2. Slipshenger – mitt siste forsøk, tror jeg….

  3. Men jeg har jo sagt at det er till nökkler!!! 😉

  4. Nei, nå vet jeg!
    Det er ikke slipspynt.

    Det er en nøsteholder! Du henger på garnnøstet, og så fester du hele greia i beltet, så kan du strikke/hekle mens du går.

  5. Ingebjørg Jensine Gullbrå

    Smykkehenger. En henger til å samle mykkene på?

  6. Fiske-ångel-holder???

    Småfisk.holder??

    Tørrfisk-holder??

    Tror mest det er nøkkel-holder, men mange har svart det………

  7. Veskepynt???

Legg igjen en kommentar

