Disiplinøvelse! I et år….

ET smykke om dagen i et år. Jupp. DET skal jeg klare….

Har det vippa nå? …?

Niks. men jeg driver med for mye morsomt og lager altfor mye biter… perler.. uten å montere dem sammen til smykker… mange utilregnelige ting har hendt i livet mitt så jeg må ta noen grep….

og lager altså for lite smykker… Det spørs jo hva trollsmeden og huldra har gjemt unna for skatter…

så jeg har i nesten to uker smugtrent meg selv i disiplin for å se om det funker. Hver dag i et år skal jeg publisere et nytt smykke på Facebooksida mi…

Dette er altså noe av det jeg har begynt med…

Hvorfor Ngorongoro? Fordi jeg aldri har sett så mye zebra som der…

Knegg!

Så får vi se hvor disiplinert jeg klarer å være. Du kan jo bare bli fan av Trollsmed på Facebook og følge med… Jeg kan IKKE publisere alt her i bloggen, det blir bare en dritkjedelig smykkeblogg!

🙂

Ha en fin dag…

8 responses to “Disiplinøvelse! I et år….

  1. Detta klarer du trollet!!!! Du har jern-disiplin du, hatten av for deg!!
    ________
    svar fra snurre
    HAR?
    Jeg tenkte å skaffe meg, hehe…

  2. Dette er et fantastisk snurre-eventyr. Nydelige smykker, stilsikker og unik. Gleder meg til fortsettelsen.
    ____________
    svar fra snurre

    ..men nå gjør jeg jo også dete for å FINNE ut om jeg har noen stil, fordi jeg sjøl ser at jeg spriker alle veier… og da blir jeg ikke skikkelig god på NOE som helst…

    Det blir nok gørrkjedelig i perioder, hehe.. da får dere bare hjerter i lærsnor, knegg…

  3. kule,vakre,morsomme. Og detta med stil,slappa,du har tonnevis,snurre. Bare stå på,sånn at vi som snubler litt i skauen for bare trær for tia, får no å se fram te…
    _______________
    svar fra snurre

    stil? Jeg???? Nåh, nei… bare gjenkjennelse av perler og tusen greiner… hehe..DU ahr iallefall funnet noe annerledes!

  4. Du kan dette med smykker, Vakkert og fargerikt er det her inne hos deg. Her er aldri kjedelig.
    Og de som har vært inne på malesidene dine og tittet, ser at du er en allsidig, flink og fargerik kvinne,
    så det så.
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Klemm.

  5. Nydelige smykkker! Falt ekstra for «A fish on a mondag» og «Celebration». Nydelige farger!

    Et smykke hver dag. Hm… slettes ikke dumt å ha som mål. Kanskje jeg skulle herme? Jeg diller altfor mye foran pc’n istedet for å lage smykker.

    Lykke til med lagingen ! 🙂
    ____________________
    svar fra snurre
    — hehe herme med å lage et hver dag? Ikke gjør dem FOR enkle da… ialleafll ikke hver dag, jeg kommer nok til å tre noen hjerter på ei snor…
    Lykke til! Jeg har blitt advart sjøl….knegg…

    Bare ikke kopier designene mine, det ligger en fil i facebook om hvor gretten jeg kan bli fordi jeg har blitt solid kopiert før….

  6. Dææææven!!!! Disse var tøffe!!!
    Det er godt at noen lager flotte smykker. Min tid går til oppussing, skole og unger.

  7. Du? Den med den kule fisken på… Lager du sånne fisker selv? Jeg kunne ha tenkt meg et armbånd fullt av sånne fisker og nips. Dritstilig!

    _________
    svar fra snurre

    Fiskene er nussebullesøte.. ja jeg lager alt selv av porselensleire som jeg former, glaserer og høybrenner, og så monterer jeg sammen…. Jeg lager gjerne et sånt armbånd til deg av ymse gale og flirende og forvirra fisker, men det vil koste en del kroner, siden de tar utrolig lang tid å lage.

  8. 😀 Ann Helen har laget en del smykker til meg på bestilling. Jeg vet at det koster litt. Jeg får begynne å spare! :O)

Legg igjen en kommentar