Grilla tiger


Tiger?

Hm, jeg skal visst snart lage stringersinnlegget  i denne glassgrillelæringa mi her i bloggen min!

Gyldig grunn, har svikta!

Men i mellomtida: Vi er en gjeng perlegrillere i Facebook som gir hverandre litt utfordringer, og Ingasteinajoh mente tiger eller zebraperler kunne være en god oppgave.

Sånn blir de til… av stringers av glass som blir strukket og tvinnet mens glasset er varmt ot mykt..

så blir de dekket med glass i gyllent og oker, og varmet til de blir glatte…

VIPS:

Glass, håndlaget sølv og tigerøye cabochons.

BTW.. noen som har sett denne før?

http://yetizone.vgb.no/2009/03/19/yetiens-siste-salve-pa-vgb/

Håndlaget porselen og sølv…

8 responses to “Grilla tiger

  1. Drittlekre perler (hvis jeg får skrive så sterke ord her ). Innmari flott, dyrisk og vilt. Villkvinnesmykker blir det vel av dette?

    ________
    svar fra snurre

    hehe bare bruk de orda du… du er jo vant med en del villdyr for tida… elefanter og sånn..

  2. Du er så så flink Snurre! Wow…

    Jada, jeg veit jeg gjentar meg selv, men jeg kommer aldri på noe annet å si…

    ________
    svar fra snurre
    Jammen jeg tåler å høre det, det er jo inspirasjon…. du og er også flink chiruru!!!

  3. Stailig.
    😀
    Og har du en gyldig grunn, så har du ikke svikta.
    Nei.

    ________
    svar fra snurre
    Joa, meg sjæl.. på et vis…

  4. Så flotte perlene ble!
    Og så stilig og flott mennesket ble! 🙂

    ________
    svar fra snurre
    Hei Lissie! Takk og takk.. og det er voodoodokka til Aase… hihi…

  5. Stilige!!!!!!!!!!!
    Jeg har lagd mine ferdige men har ikke montert dem til et smykke.

    Ja,ja ,jeg vet, man kan si hva man vil men f5,F5,F5 er det som må til<!!!!!!!!!!!

    _______________
    svar fra snurre..

    OKOKOK f5 Inga, kom an!!
    men vi surrer fært i fjesboka nå, du er aldri der annet enn de der automatmeldingene du får opp, hehe…
    FY så mange jeg laga for å få frem disse!

  6. Her knurre og freser det tigere, og vandrer vakre sebraer omkring. Hva du kan!!!!!

  7. Så nydelige Tigerperler. Waww, du er flink.
    I DAG sender jeg deg mange gode tanker om en lys og glad Bursdag. 🙂

    GRATULERE MED DAGEN…:D
    Hurra for deg.

  8. Gratulerer med dagen! 🙂

Legg igjen en kommentar

