Ia mama iama.. iamama pata pata such a happy song….

Hahahahaha!

SÅÅÅ enkelt var det altså! Da har vi lært no nytt i dag og! GLADKNAPP for den, knegg!

49 responses to “Ia mama iama.. iamama pata pata such a happy song….

  1. Gu såå Dyktig du er !! Den var RÅåFiin… Moro!! 🙂
    så den YouTuben må samles på .

  2. Ikke dårlig dette!!
    Skikkelig gladlåt også.

    Ha en flott kveld.

    :o)

  3. fnis… jeg har jo LÆRT å gjøre det idag!

    TENK når knappene og perlene begynner å få øyne og søte små bein og løper etterhverandre der inne… det kan bli…
    ÆÆÆH..

    IKKE TENK PÅ DET SNURRE! IKKE TENK PÅ DET for da kommer du til å gjøre det! SLUTT nå!

  4. Hehe, så enkelt og innovativt kan det gjøres!=) Herlig snutt, og flotte kunsthåndverk!

    Mvh Nunzen*

  5. Kult snurre!!!

    hehe, «gladknapp» er nok ordet ja:-)
    Ha en fortreffelig dag fru kreativsnurre- jeg skal straks avgårde på kjedeligikkekreativjobbejobb … hehe…:-)

  6. iamama monstermama iamama iama… hoho!
    Man BLIR i godt humør av den der?

  7. flottt film dette :)nydelige knapper,,mine søte små ligger å tørker ,,også de større svulmende ,,, formene ligger å tørker,, venter 20 kilo porselensleire nå,,,,så det blir litt lek framover :)du er en inspirasjon ,,, gud ,,hadde jeg bare hatt de flotte fargene du har;)

  8. Hva er det du IKKE kan da… fy flate så flink du er altså….
    mektig imponert altså….
    stor klem på deg vennen min

  9. Jaja… Flinke Snurre… «Perle er IKKE misunnelig…» Men Perle har også lyst til å lære altså!!! hihi
    -så fort Valentine-hjertebestillingen e blir borte… :0) Rødt er dumt… men må lage!! :0) Og du.. den derre grønne katta som dukker opp om man blar litt fort ned på bloggen din vettu… Den skremmer meg litt… Ser litt olm ut faktisk… Grøss…

  10. Ja ja Berngard. Du får skifte jobb til noe kreativt zå du får tid å kreere….. Gladknapp betyr glad knapp vettu!

  11. Jegg måtte bare bli klok på den programvara…. men,,,eh – det er jo vanlige Mayco og duncanglasurer!

    Jeg skal til Oslo å hente meg søle!

  12. Man blir jo bare hoppende, skoppende glad av å se dette!!!!!!!!!!!!.
    Du er jo rå, kjempe tøft!!!

  13. herlig låt du har lagt på der :))

  14. 😉 iamama iama

  15. dette var faktisk enkelt AnnHelen… oppskrifta slang jeg ut hos de humoristiske perlemakerne

  16. Ikke klag til meg om den katta!!! Det er jebbe som forern og holder liv i`n- hah!!! HVA driver du med? Jeg hakke hørt mye om nye jobben….

  17. Så stilig dette var Snurre..;)
    Morsom musikk du har lagt til og masse flotte perler..
    Skal nok se om jeg kan få til noe sånt en gang ja..når jeg får tid..;)

  18. moro skal det være, hvis ikke må vi jo la vær! hahahahah!

  19. til oslo?det er langt:)jeg bestiller bare,,men blir dyrt i frakt ja.)jaaa,nå skal jeg vaske badet ,,også skal jeg se litt på porselenet,,,,,,,har en del som tørker,,, så håper jeg på noen flotte idear:)

  20. God morgen Snurre! Ser du har rukket å få meg deg » ett» stk. innlegg fra hu derre Thea..!!!! hehe Har Perle gjort jobben sin med overtalelse ellår??? mohahaha :0)

  21. Hei snurre, haha, IKKE hør på Perle, det gjøkke jeg….!!!?!! 😉

    Slenger du innom Eidsvoll snart eller?!
    🙂

  22. … du vet, det er mye mer moro å sikle i hyllene og pitle med seg enn å bestille på telefon….

  23. MUMLE! Det var jo bare et innlegg der… ikkeno nytt idag!

  24. gi meg en link da skjønne vennen

  25. På Nettby – smykkemakere med humor, du ER medlem….

  26. JAAAA! hvis du spekulerer på og lage en «grise/klasse/søle/male» blogg så kan jeg bli med jeg…!!!!

    kosa!

  27. Ups…rettelse: masse flotte knapper!!!;)

  28. Hehe, fantastisk kult. Dritfine knapper. Går inn på Nettby…

  29. #17: Eh, finner ikke? Hvor?

  30. Søleblogg har vi, sølevennbloggen….
    Men maleblogg har vi ikke… vi må ha en som er villig til å la andrebloggen sin gå til dette… VELKOMMEN!

  31. Ozibiza!

  32. ..enkelt!

  33. trææææga!

  34. http://www.nettby.no/…&id= 1503321&offset=50

  35. Wow!

    Så.. kult!! 😀
    Og fine ting da, ikke minst;-)

  36. Å for noen lekre knapper, jeg ønsker meg alle sammen ! Men hvor store er de?

  37. Et aldri så lite pling…;)

  38. http://www.vgb.no/925
    hva tenker du om dette da vennen?? er jeg helt på jordet eller kan det bli bra tror du??
    stor klem på deg min engel

  39. Hvor slang du ut oppskriften sa du???;)

  40. P.s…plingeling..;)

  41. NÅ så du det vel?

  42. Takk RagnhildK!
    Myyyye moro bar dette vet du!

  43. Å ja, du er og snoker i bloggen min ja, hah!!! De er fra 2,5 til 4,5 cm, sånn ca…
    Fine på vevde, strikka litt grove plagg, og ikke minst på vesker som lås!

  44. Ja! GÅTT it!

  45. Du må ikke la oss bloggere bedømme dette, for det blir aldri en forleggers dom. Tror du noen i verden her ville våge å si NEI; dette er uten grunnlag…?
    BAre prøv, man får ingen ting til uten å gjøre det!!! Men det er veldig tøft å bli refundert, en bok er et barn…

    Men som jeg sa, det er lov å prøve seg. jeg kjenner mange refunderte skribenter… men har og ei venninne som har gitt ut 12 bøker!

  46. se et par kommentarer oppover… nettby…

  47. HAH!

  48. Med fare for å gjenta meg selv…pling..;)

Legg igjen en kommentar