Bjutikompetisjn i Trollsmedbloggen. Nå er det 4. del.


(Flyttet over fra gamlebloggen.)

Det er bjutikompetisjn  for serieproduserte perler på Trollsmedbloggen.

 

Et kraftig vindpust hørtes utenfor døra. Trollsmeden trodde trærne falt ned. Hun bad ønskedokka som var dørvakt åpne døra forsiktig…. i fall det var mange der ute.

Akkurat. De skjønte det.

De skal byttes vekk, eller gis vekk eller bli billige øredobber ….jeg har jo tre farger og altfor mange…mmfrr..

(Og denne bloggen er altså MIN og ikke perlenes..osv…. Gjester er som fisk, etter tre dager lukter de… gamle perler!)

Heh… jo takk – sånn er det i heimen min og…… (mumle) Jeg skal rive dem i stykker, klippe, klippe, ja det skal jeg… jah!

HÆ? Nå skjønner jeg hvorfor det er så mye maur her…. perlene mine.. de er ute etter perlene mine…!

*holder for øra i perlerabalderet og tenker at kanskje jeg aldri skulle satt igang dette her….*

bjutikonk0

AAAARRGHH!! Alltid kommer noen og ødelegger!

Trollsmeden var i ferd med å bli forstyrret…

 

2 responses to “Bjutikompetisjn i Trollsmedbloggen. Nå er det 4. del.

  1. Herlig, gleder meg til neste innlegg. De matte dråpene var helt nydelige..

    • Og enda er det visst bare en brøkdel av perlene mine som er med….. siden bildene ble tatt etter første alelr andre turen til Perlehimmelen…

Legg igjen en kommentar

