Fredagsfavoritt og linkfest hos Trollsmeden fredag den 13


Javel, jeg var så opptatt av keramikkperler i går at jeg helt glemte å lage fredagsfavoritt og Linkbloggparty!

Så på denne hellige dag, får Krister Salomon Hammersland være fredagsfavoritten til Trollsmeden. Han driver under psevdonymet

Småland Kunstglass

(selv om han burde kalt seg GlassNerd)

Han har holdt på med glass i ymse former i snart 20 år, og vil prøve ALT bare det smelter med en flamme og har glass-konsistens.

Her er noen lekre vinglass jeg nappet ned fra sida hans:

krister2

Disse vasene er KULE! Årets første bukett med engsoleie… diger bukett i dem?

krister3

Jeg får stadig spørsmål om JEG kurser folk i perlelaging. NEI det gjør jeg ikke.. men spør Krister. HAN gjør! I Arna i Bergen.

På sida hans på Facebook legger han ut DAGLIG ring.. store håndlagde glassringer, og: HURRA! Gutten monterer dem på ekte sølv!

krister1

Dessuten er han relativt hyperaktiv perlemaker for tida, men det kan dere se på sida hans og Eplabutikken hans.

_____

Selv har jeg åpnet Trollsmedbutikken. Lang vei til 500, men det kommer seg!

Klikk inn! Det er egen avdeling for vikingperler, og jeg kommer til å legge ut mye mer av smykker uten metall for alle allergikerne.

mystoretopp

________________________________

Bli med på LinkFest med Fredagsfavoritter hos Trollsmeden og i din egen blogg  hver fredag,  med deling av fredagsfavoritter du og! Vi bruker ofte mye tid på å selge og vise verden hva vi gjør, så hvorfor ikke hjelpe hveralinkuptrollsmedndre å bli synlige? 

OM du deltar på min linkfest, vær grei å legg inn dette lille merket i blogginlegget du vil dele under dette innlegget:  Lagre til din egen maskin, eller velg vis bildelink og kopier linken det ligger på inn i bloggen din. Så trykker du på knotten under og legger til det bildet du vil fra hvor du vil.

_________________________________________________________

eplabutikklogokrativtsnoplinkfacebookfronteplamarkedlogotessommertfirkantalogolitenFB________________________________________________

Legg igjen en kommentar

