Fredagsfavoritt – linkfest i februar


Da er det igjen FREDAG og jeg forsøker Fredagsfavoritter og Linkfest! Sist gang havnet alle bildene og linkene på ny side, og det irriterte meg litt.. men nå har jeg skjønt at WordPressbloggen bjør det på den måten.

Fredagsfavoritter var noe vi drev med da Epla var ny.. vi viste hverandre frem. Jeg syns vi kan begynne igjen!

I dag er Trollsmedens fredagsfavoritt Galleri Angelshaug.  Jeg er stadig inn og tittelurer i Eplabutikken hennes og har snopet meg et par av de helt spesielle trykkene hennes.

Du finner henne også på Facebook HER  Klikk inn og se!

angelshaug1

Bildene er fyllt av hemmeligheter og følelser og magi, og man kjenner dem alltid igjen… og de er vakre.

Hun er forresten på Etsy og.. for den som er der.

_______________________

Selv er jeg fremdeles opptatt med å digitalisere fotografere og herje med Trollsmedbutikken.. den gamle butikken min. Tror jeg nærmer meg 270 listinger nå.. og tenkte å åpne ved 300. Ting tar tid.

Men jeg har ikke snurreringer! De ligger foreløpig på Epla.  Jeg lager slike ca. annenhver uke.

snurreringer

Og ikke kroker til brystsmykker…… det tar tid å lage. Og — da trykker jeg PUBLISER og så håper jeg det virker fra den lyseblå knotten! Legg inn bilde!

_________________________________________________________

eplabutikklogokrativtsnoplinkfacebookfronteplamarkedlogotessommertfirkantalogolitenFB________________________________________________

linkuptrollsmed

Legg igjen en kommentar

