Trollsmeden må gjøre noe med de håndlagde tiloversperlene sine….


— Gi dem  bort til noen andre kreative for eksempel?

blogg22

NEMLIG!!!! jeg gir dem bort!

Jeg har testa og prøvet ut for mye nye glass i høst – og da blir det møøøøe rart. Det er altfor masse timer lek og gøy der til at jeg kan kaste alle!!! (Altså; når jeg sier kaste, går jeg tur med hunden, og MISTER perler. PLOPP lissom.

Eller setter dem oppå steinstablene mine.. stone balancing)

Hver pose veier mellom 100 og 130 gram, og jeg vet ikke hvor mange perler det er i dem.

KLIKK på bildet for å svare rett sted.

oppfylle_______________

KLIKK INN og trykk LIKER på\ Trollsmedens side

Selvsagt under visse betingelser som jeg selv setter, vrang som jeg er:

  1. Du må LIKE den nye Trollsmedsida mi, og fortelle under DETTE bildet  på Facebook (LINK HER: Her skal du fortelle hva du vil gjøre med en pose håndlagde perler.)
  2. Du må skrive inn ABBONNER på blogginnleggene mine nederst på sida her. jeg blogger altfor sjelden!
  3. Jeg trekker EN POSE pr. 8 uttalte ideer på Facebooksida. Jeg har 10 perleposer –  dvs det må være 80 ideer for at alle skal dra. har jeg ikke nok kreative følgere som strikker, filter, hekler, limer, spikker, tover, lager smykker, fuglekasser.. hva vet vel jeg.. ja…da kaster jeg resten av posene. JA. K a s t e r.
  4. Vinnerne av posene får en måned på seg (jeg betaler portoen) , til å lage det de har fortalt, og sender meg MINST tre bilder av det ferdige produktet. Etterpå kan du gjøre hva du vil med det! Du må bruke MINST 25 av perlene, og du kan selvsagt fordele det på FLERE gjenstander.
  5. Jeg blogger det ferdige bildematerialet jeg får i mailen, selvsagt. Har du blogg eller nettbutikk eller FB-side deler jeg selvsagt alle linkene dine både her og der og overalt.
  6. Nei du får ikke velge pose! Jeg pakker dem, og setter etikett utenpå etterhvert som jeg trekker ut vinnere.

blogg333

DETTE kan bli gøy!

Og det finnes ikke noe bedre sted å lete etter INSPIRASJON enn på Pinterest. Bare søk etter perler og det du vil lage .. og surf deg helt vekk.

HUSK: FØLG Trollsmeden der inne også da!

 TREKKES neste helg….lørdag 24. januar, sent på kvelden

miksabloggHm.. jeg klarte visst ikke ta skærpt bilde heller..

Her var hele esken….

hvada

NETTBUTIKKENE MINE:
Det er SALG i Kreativt snop
http://kreativtsnsop.epla.no

http://trollsmed.epla.no
http://marked.epla.no

ALVETÅREFOLKET:
http://alvetaarefolket.epla.no
Følg Trollsmed på Facebook:
http://www.facebook.com/trollsmeden
Bloggen....
https://trollsmed.wordpress.com
8 responses to “Trollsmeden må gjøre noe med de håndlagde tiloversperlene sine….

  1. Trude Iren Hagen-Holthe

    ABBONNER

  2. DEre kan abbonere med Networkedblogs om dere ahr det, med bloglovin om dere har det.. eller se nederst, der dere kan legge inn mail. JEG ser ikke mailen og hvem dere er, jeg ser bare antallet 🙂 Takk for at dere følger meg!

  3. Siri Stiklestad

    abonnerer

  4. Marianne Kristoffersen

    Abonner!

  5. Anne Irene Rølandet Kretz

    jeg abonnerer

  6. Her trodde jeg jeg hadde gjort alt rett men følger deg visst på pinterest nå… jaja slik kan det gå med teknofobe folk…

Legg igjen en kommentar

