For en rød farge!


NYDELIG rød! Hjemkommet fra perlehimmelen har jeg bare prøver i kofferten.. men er aldeles forelska!

julerodt1

Nå har jeg prøvet det alene og blandet med en del andre.. og begynner å få kontroll. NYDELIG variert rødfarge med en dyp god tone.

  namnam2

Nam nam…

namnam4Jeg har forsøkt å lage litt hjerter og de blir blanke og fine. Og selvsagt kan jeg lage dem i flere fasonger enn disse som bare er å tre inn på en silkesnor eller lærsnor.

Mange av dere bruker vertinnegaver, send en mail og spør om et tilbud på et visst antall nydelige håndlagde julehjerter da vel?

Og dere som lager smykker selv, gi et pip.

mail til trollsmed@trollsmed.com og spør.

Hm…

julerodt2OK, hvor mange gnomer trenger du? Med rød lue… de står på stift og kan stikkes i kaka, appelsinene, fikenen.. osv.. Selvsagt kan du bestille så mange du vil….

Men for deg som ser det KUN her i bloggen: TILBUD:

1 stk 150, 2stk 220, 3 stk 250. + porto som blir 35,-  Send en mail trollsmed@trollsmed.com

🙂

Den fineste røde jeg har hatt!

Legg igjen en kommentar

