PRUTESALG hos Trollsmeden


Nå har Trollsmeden planlagt så lenge å rydde og få inn noe nytt i nettbutikker  – at jeg tenkte å nytte sjansen.. mens jeg sitter her og er svimmel og har en slags ubalansert virus eller kaos i balansesystemet —- ikke helt kontroll og verden likevel seiler sin egen sjø.

DET gikk ikke å konse og gjøre det beint.. jeg klarer å redigere masse gamle bilder.men.. hodet konset ikke rett.. så jeg fant ut at KUNDENE mine kan lage salg selv – i MIN butikk!!!! NOEN varer er unntatt.. og NOEN er ferdigpruta…. slå til!

Her i bloggen ligger butikklinkene på sida av teksten. På Facebook sida ligger de om du trykker på toppbildet eller profilbildet til Trollsmeden.

prutesalg

NYTT sjansen mens jeg er svimmel og svak og har dårlig vurderingsvne.. når jeg kommer meg er jeg sikkert ikke like medgjørlig…!

SEND PRISFORSLAG PÅ PRUTING TIL trollsmed@trollsmed.com

For all del.. HUSK linker til det dy byr på….. jeg har over tusen varer ute tilsammen i alle butikkene mine så jeg gir opp å lete etter «den blå kula» eller den lille fine gudinnen». ..

prruutesaalg

Kopier LINK og legg i mailen er dere snille?? PLEASE? På Epla får jeg bare melding om hele butikken om dere sender melding… .. og det tror jeg jo IKKE dere vil kjøpe?

Følg med her
HUSK:

https://www.facebook.com/trollsmeden

DER er den nye sida! Trykk LIKER på den.. den gamle legger jeg bare salgslinker og kopier på (og IKKE dagens perle etc) så lenge den eksisterer…

Ha en god helg! Her skal man komme seg… *veiver*

🙂

Legg igjen en kommentar

