Dragealarm!


Bare a MÅ si fra… de drar til Gudvangen på vikingmarked.

 dragur1

Ikke si at jeg ikke har styringa på dem! Drager er min lille spesialitet, men de NEKTER å samarbeide og komme når JEG vil.

drage2

Ravn har alle de små flaskene med seg.. dvs, jeg telte… det var ikke mange igjen. men …. så var det… det at de er så unike, ingen er maken…

dragur5

AU AU!!!

AUUUU!

Jeg visste ikke at dere hadde mareritt om kinesisker serieprodusenter og andre kopyister som bare fanger drager for pengenes skyld, og helt uten å tenke på at de er individer….dragur6

I Gudvangen er det mange slags andre drager også!! Trollsmeden LOVER!

dragur7

Og så har de så utrolig flotte KLÆR!

og de er drivende dyktige håndverkere! (i alle fall de som IKKE serieproduserer på en lissomfabrikk i Østeuropa eller seeriestøper bling da..)

dragur8

Og ho Mor Ravn sjøl.. hun underviser. HVER dag. Her er det brikkevev. Kom og se på perler og bånd i teltet hennes!

dragur66

Trollsmeduren tar med noen perler forresten..

dragur9De lages av mine egne håndlagde perler. Jeg lodder ikke, jeg bruker ikke klammer, bare knuter og gammeldags solid hamptråd med knuter.

Og så er de fleksible så du kan bruke dem som smykke eller brystsmykke med en eller flere rader. Ta en tur bortom Ravn lørdag, da er Trollsmeden der og kan snakke om perler og brystsmykker for flotte Vikingdamer!

Med håndlagde perler, steinperler, perler Trollsmeden har samlet, dine favorittperler som du selv har… Trollsmeden fikser det!

Klikk inn og følg Trollsmeden på Facebook (link på sida)

http://trollsmed.epla.no

Legg igjen en kommentar

