Vikingene i Gudvangen – mimrebilder fra 2013


Siden markedet i Gudvangen for 2014 er godt i gang… er det på tide å legge ut bildene fra i fjor.

jeg er treg.. OK…

vikingene8

Her forklarer Ravn på armsk hva hun mener…

vikingene6

Men flott garn og flotte stoffer har hun. OG Trollsmedens perler og sånt… som ferdige brystsmykker?

vikingene12Den glade hjelper!

Legger bare ut ei røys her nå….. det er elleville bringebær i skogen som skal fanges!

  vikingblogg14-2 vikingen9

Høvdingen har klippet av litt skjegg i år!

vikingene4 vikingene5  vikingene7  vikingene10 vikingene11  vikingene13 vikingene14-3 vikingene15 vikingene16 vikingene17 vikingene18 vikingene19

Se det ja… det var NOEN av bildene. Ikke alle er like flinke å være viking, men vi venter LIKE fint vær i Gudvangen i år.

vikingene20

Trollsmeden skal være med selv, hos Ravn design, som allerede HAR dette smykket til salgs på standen sin.

viking1viking2

Glemte jeg å si at jeg LAGER perlene selv. Og at jeg har montert og laget hele smykket helt uten moderne metoder som lodding og krympere. De er tredd på solid ham, og knytt og bronsen er bare hamret og bøyd.

OK; jeg Sa at alle er ikke like flinke vikinger.. jeg skal forsøke å gjøre henne bedre i år!

vikingblogg14-1

Legg igjen en kommentar

