Sa du lilla?


Når Trollsmeden er litt fargetom i hodet (ærre muuuli`…? ) så skriker hun ofte etter hjelp. På veggen på Facebooksida si.

Hvilken farge skal jeg gjøre NÅ?

Det pleier bare gå noen få strakser.. så står det der.  LILLA!  Lilla!

Og som den lydige blonde lettlurte Trollsmed jeg er.. lager jeg selvsagt LILLA. Skulle bare mangle. Og dette lilla skal man ta bilde av. Siden man egentlig ikke er Fotografen, bare fusker til det man MÅ ha til.. og har flaks.. er det selsvagt noen ting som absolutt IKKE vil!!!

lilla5

Forstørre kanskje…..? LILLA?

 s-63-6 OK, lilla.

Lilla kuler.  Denne står utfor veggen min 🙂 Ahh!

lillakule1Lekker lilla kule.

Dette kan jeg noen ganger bli lokka til å kalde den onde stemor.. her diver jeg og fotograferer og herjer på.. og dere bare står der og er LILLA:::……???????

lilla2

FINE er dom lell…

lilla3

I går fant jeg forrsten hele 8 liljekonvaller eller no. Og så er det noen nesten utgåtte lilla tulipaner bak der…

lilla4

Men tilbake til flere LILLA problem……  jeg lager og lager i LILLA.

Lilla glass er ikke lett å få skikkelig heller.. det vil være rosa eller blått eller grått. Og så fotograferer det altså rosa eller sort.

Og fordi så mange sier LILLA så har jeg fyllt inn i nettbutikken på epla med.. LILLA!!Men selger det?? NEIIIIII!

For det er en greie med de lilla smykkene. De som vil ha LILLA gudinner og LILLA kuler.. de vil nemlig bestille sin EGEN lilla greie… ( og som den lydige, greie, blonde osv… Trollsmeden jeg er.. så lager jeg jo selvsagt det. )

Og Trollsmed på Epla bugner av lilla.

Jeg må få det ut! KLIKK på den under…

femtenporsent(Tenker høyt: Så setter jeg det usolgte  OPP med… 15% ekstra senere – jeg har ikke justert priser på åresvis.)

Så får det bare ligge der… og vente.

Og være lilla… SUKK!

Kanskje jeg har noe mer å legge ut også om jeg tenker etter…..

lillaa

TROLLSMED på Epla HER

BTW, husker du å plukke med deg armåbåndshjelper hos Trollsmeden der de følger med armbånd, eller i Eplamarkedet?

ledigemandag

Utrolig kjekke, bare å ta tak med klypa og vips har du en enstra finger. Se bilde i butikken der de ligger.

LØP å kjøp før hun faktisk regulerer prisene sine!

Legg igjen en kommentar

