Ikke akkurat mine dager om dagen..


Datakræsj, flytting av Facebookside – og jeg som må rekke å lage noen EGG til påske…

kyllingOg utstilling på Bærums verk om noen dager!

Disse  håndlagde perlene er SVÆRE— jeg hadde laget alle plakater og annonser.. men mista alt.

KRÆSJ! Data er ikke alltid kjekt å ha….

baeru

Og siden jeg mista masse uretusjerte bilder måtte jeg ta et lass nye idag..

DET skar seg..

tilepla

MINNER om at i en hel uke ligger det et supert tilbud til alle som LIKER nye Trollsmedsida på Facebook der inne. Det er kodet….

Men NÅ stikker jeg og lufter vettet mitt og bikkjas før jeg tar neste dytt på sølvsmedbenken.

🙂 Ha en fin kveld!badenymfe

For ALT går bedre når man bare får stabla tinga på plass§

*ha en fin dag… husk å flytte over til den nye sida mi da!

http://www.facebook.com/trollsmeden

Legg igjen en kommentar

