Trollsmedperler hos Ingas Keramikk og billedkunst i Stavanger


Nett som man snur seg og sier at i år reiser jeg ikke på noen julemesser.. kom en hyggelig forespørsel fra Inga:

Vil du være gjesteutstiller hos meg?

Jeg skal ha åpent verksted i hele desember!

SÅNT kan man ikke si nei til, jeg er en hysterisk FAN av Ingas hysteriske kakebokser, annerledesengler og kloke ugler!

Inga-annonseJeg har fyllt en helt rød posteske med fargeglade håndlagde perler og gudinner og noen store villkvinnesmykker,  og Inga ønsker deg hjertelig velkommen på åpningen.

OG hver helg hele desember!

Jeg kommer tilbake med flere bilder senere! I mellomtida:

Surf hos Ingas keramikk og billedkunst og se de herlige tingene!

(Inga på Facebook her)

Og hos Trollsmeden fra linkene på sida, og husk å LIKE på Facebook

HUSK at Trollsmeden har laget julemesse på nett! I gamlebutikken! Det er tilbud på hjerter, og Aud sine smykker (se linker til venstre)  Og i løpet av helgen og neste uke kommer mye mer!

OG Trollsmedens julekalender kommer. Følg med på Facebook!

Legg igjen en kommentar

