Trollsmedens lille julemesse på nett!


Siden jeg tok en solid Trollsmedavgjørelse tidligere i år, om å ikke dra på noen julemesser..  har jeg dykket nedi messekassene mine – ryddet gamlebutikken og laget minijulemesse på nett!

julemessamiOg hver uke skal det være supertilbud! Siden jeg ikke vet hvor mye jeg rekker å fotografere, digitalisere og legge ut… så begynner vi forsiktig med HJERTER:

En hel katalog full av porselen og glasshjerter, alle håndlagde… med lave priser og gode rabatter frem til 10 desember. Følg med det kan dukke opp flere!

Og Aud Grete Mullaard har noen smykker i den butikken, hun gir hele 20% frem til 10 desember.

 

Og for dere i Stavanger: Kjenner dere Ingas Keramikk? DER vil dere finne trollsmedkuler når hun åpner sin egen lille julemesse…

Velkommen både frem .. og tilbake 🙂

 

Og så fyller vi Eplemarkedet til jul: http://marked.epla.no   med bare morsomme julegaver!

Legg igjen en kommentar

