Trollsmeden må gi vekk denne gudinnen!


AVSLUTTET

..bare fordi hun gikk glipp av 1000-likerjubileum på Trollsmedsida på FB!

gudinne1000

Og hun blir nødt til å gi bort flere fine ting!  Bare en fryd!😉

Følg med hele ferieuken i juli ! Blant annet vil resten av 1000-trekningsperlene deles til to glade følgere!

Hun fant nemlig en link inne på Facebook der hun kunne slå sammen den gamle ødelagte sida si, og den nye.. og VIPS, ingen tusen.

Vet dere hvorfor jeg gir bort alle disse håndlagde tingene fra bloggen? JO, fordi jeg ikke vil betale for reklame til de svære multimediaselskapene, som allerede er massemilliardærer  – for å poste linkene mine og tingene mine. Jeg vil MYE heller gi verdien av det til dere som virkelig verdsetter at jeg deler skapergleden min!! Og dermed dele mange små gleder!

gudinne1000-2

LIKER du det?

Og trollsmedsida da.. http://www.facebook.com/trollsmedsida

15 responses to “Trollsmeden må gi vekk denne gudinnen!

  1. Nydelige!! Og liker gi bort🙂 Krysser mine bein og diverse til perioden er over🙂

  2. Kjempefin!! Nydelig farge!!

  3. Oiii, så flott, nå krysser jeg bena til katta også🙂 hehe🙂 Stakkars katte, Nemi katten🙂

  4. Så fint det er😉

  5. Lill-Ann Holst Borgen

    Vakker ,flott arbeid, en pryd for øyet , flott farge

  6. Siden du åpenbart har brukt kroppen min som modell måtte jeg sende deg en mail! Lilla passer perfekt, sosialarbeider som jeg er 😀

  7. monica gullesen hansen

    Elsk Elsk!!!

  8. Anne-Hilde Bagron Flaten

    Fantastisk, vakker, herlig.. Ønsker meg, ønsker meg, ØNSKER…….. Veldig altså!!! =D

  9. Tok og inviterte alle som kunne være relevante av mine venner og det ble visst over 100stk. Tenker de vil bli glade for å se det flotte du lager og også være med og dele videre. Ha en fortsatt god sommer, og ønsker meg gjerne en sånn gudinne. klem fra kristin

  10. glemte åskrive merk med 1000 gudinne klem
    nydelige…..

  11. Kjempefin:))

  12. Hei igjen! Glemte visst å merke med «1000gudinne»
    Og jeg ønsker meg den så veldig ennå…!🙂

  13. Tilbaketråkk: Trollsmeden må fortsette å gi vekk…. lampworkperler og anheng | Trollsmed - Lise Nilsens blogg

Legg igjen en kommentar

