Undervannsperler og fisk og sånt! Pakket og klart…


Nå ligger det 8 pakker på bordet med navn på. .. disse og no fisk…givekk

Konkurransen er over…

Mange av dem har ikke adresse, håper de kommer i mailen om ikke så brått! Men ingen fare, glassfisk lukter ikke!

akvariefisk

Det er blitt ganske vanskelig å drive noe på Facebook med de strenge reglene for hva vi har lov å gjøre, derfor MÅ folk gå ut av Facebook, eller bruke aplikasjon eller sende mail når de skal svare på noe. Å bruke Facebookfunksjoner som å dele, eller sende privat melding er faktisk ulovlig og jeg kan miste sida mi!

Derfor.. valgte jeg mail. Men akk.. bare 8 sendte en mail! Ikke så veldig inspirerende for meg som ville dele ut noen kuler som er altfor svære til smykker men fiiiiine til akvariumpynt. Så jeg bet i det sure eplet, laget et par til, og vips, ALLE vant!

Og så håper jeg det er inspirasjon til nestegiveaway!

HVER uke helt til Trollsmeden har 1000 følgere vil jeg dele ut en perle til en av dem som hjelper meg.  Noen i snor, noen i lær, noen på sølv, og noen i flokk. Bildefil kommer senere til hjelp for dere som vil sende mail og være med.

Trekning hver uke!

Betingelser: DEL et hvilket som helst bilde fra Trollsmedens bildekataloger, anbefal å like Trollsmedsida –  og send en mail til meg på trollsmed@trollsmed.com om at det er gjort.

En mail HVER UKE gir ny sjanse, og takken er at dere får et og annet sjeldent nyhetsbrev!

Legg igjen en kommentar

