Perler til akvariet


Lyst på litt pynt til akvariet ditt??

Trollsmeden har nettopp fullført en utfordring som handlet om å lage perler fra livet under vann.

givekk

Noen av dem kan ikke brukes til smykker… de er for store, for mørke, eller er bare ikke smykkeaktige… men de er FLOTTE til å pynte akvariet sitt med!

På en eller annen måte må du fortelle meg og en masse andre at du har lyst på dem ! …  du kan skrive deg inn på å følge bloggen, du MÅ like Facebooksida mi…

http://www.facebook.com/trollsmedsida 

Der skal også alle de andre perlene ligge, samnt dagens NYE perle.

og for at jeg skal vite at du vil være med i trekningen… om et par uker… (slutten av februar 2013)  har akvarium, eller vil gi dem i gave til en som har.. så må du sende en mail til trollsmed@trollsmed.com

HUSK å del dette til akvarievenner da! Det er jo mange perler der!

(nyhetsbrev, en gang i måneden eller så..)

🙂

4 responses to “Perler til akvariet

  1. Har sendt deg mail + delt på siden min 🙂

  2. Ønsker meg gjerne noe flott å pynte i akvariumet mitt. synes de er rå stiligige og noe som ikke alle har. stå på. klem kristin

  3. Har du trukket vinnerne av disse flotte perlene? Sendte deg en mail og viste mine stooore interesse, men har ikke fått med meg om de heldige vinnerne er valgt ut 🙂

    • Jeg annonserte NY frist… fordi det kun var 8 som hadde sendt mail!
      Og da har jeg et problem – jeg har 6 perler.. normalt burde det vært flere så det hadde blitt en rettferdig trekning. Må jeg lage to til så alle får? Eller skal to være uten…..
      Se Facebooksida…

Legg igjen en kommentar

