Garnbærer meg her… og ikke minst der!


Dere har sikkert forlengst skjønt at jeg liker å finne frem rariteter og gamle praktiske gjenstander og flytte dem inn i vår tid. Med perler og stæsj..

Slik som garnbærere, osteknapper, armbåndshjelpere.

Jeg pleier ikke publisere bestillinger, men DENNE likte jeg 😉

Nå kan hun hekle og pynte selv, jeg er sikker på at hun får mye gøy!

Jeg forsøkte også… men..

De VANLIGE garnbærerne i bronse er mye større  – og de kan du  feste hvor du vil. Jeg lager MANGE akkurat nå.. så send en bestilling med ønske til trollsmed@trollsmed.com eller sjekk trollsmed.epla.no og se om det er noe der…🙂

OG PS:

DENNE kan du laste nd, og poste overalt! Det er for mye østenmontert og ferdigserier der ute.. og vi små håndverker er stolte av at vi LAGER ting selv, i Norge. Et hardt liv, men noen av oss må jo gjøre det… Uten håndverk får vi et mindre fargerikt samfunn!

Legg igjen en kommentar

