Jeg blogger altfor lite, jeg lager KULER!


Bare så det er sagt!!!!

Men det er litt andre greier å sette fingrene i…

Jeg lager kuler, og fanger sopp, og sånn…

Her er noen kuler jeg har laget i det siste… ingen er under 2,5 cm. Og de tar mellom tre kvarter og halvannen time å lage!

De henger i silkesnor eller i forsølvet kobberkjede. (de slites ned men det er billig å kjøpe nye, eller greit å bytte til et fint sølvkjede du har fra før)

Det går rykter om at jeg har vært på revejakt… ja…

____________________

Ja og så har jeg selvsagt knust noen med hammer og tang…

med eller uten vilje..

SÅ store er de… har du forresten lust på et slikt tykt vikingkjede som ejg har min i, så lager jeg dem, bare send en mail og spør justliss(a)runbox.no.

Dessuten lager jeg NOEN lange kuler som blir armbåndshjelpere. De finner du på Eplemarkedet http://marked.epla.no

armb¨ndhjelperutskrift armbandshjelper

Nei.. det er ikke slike kjeder med bare ringer. Jeg lager ekte vikingstrikk…..

De store håndlagde lampwork-kulene finner du i Eplabutikken min

http://trollsmed.epla.no

Og det kommer stadig nye!

Noen kan også havne på Kreativt snop for dem som lager smykker selv.

3 responses to “Jeg blogger altfor lite, jeg lager KULER!

  1. Skjønner godt at det blir lite tid tid blogging, så mye VAKKERT som du lager! *sikler litt*

  2. Og PS: bildene din er dritlekre!

    • Takk takk…. :-))) ÅÅÅ som jeg gruer meg til vinteren da det ikke finnes lys til glasset! Det er myyye mer moro med sollys og skygger… enda de kloke og vise sier det er fy fy…

Legg igjen en kommentar

