Tellekonkurranse hos Trollsmeden – før 15. august


På tilde å telle noe annet enn regndråper!

Facebooksida: http://www.facebook.com/trollsmedsida

KONKURRANSEBILDET på Facebook  KLIKK HER

________________________

Nå har jeg laget så masse diiigre kuler at jeg måtte lage noen små og forsøke å fylle ut sett jeg har begynt på. Så ferdig tellebilde er tatt, og dette blir oppdatert 15. august.

Disse perlene lages en og en for hånd, på åpen flamme der jeg smelter glass. Det kalles lampwork. De største kan ta inntil halvannen time å lage og jeg ødelegger mange som må kastes. SUKK!

Mange sett til smykkelagere, legger jeg til salgs på materiellbutikken vår http://kreativtsnop.epla.no

____________________

STOOORE kuler?

Dersom du ønsker deg et slikt kjempetykt kjede som jeg har min i, kan jeg lage en for deg. Jeg lager dem med gammeldags vikingteknikk, og de kan brukes alene, eller du kan tre innpp en perle. -de er ca 5mm tykke, men jeg KAN lage tynnere. Den tykke koster 1400 kr.  Jeg skal legge bestillingsfil på Epla.

God telling!

2 responses to “Tellekonkurranse hos Trollsmeden – før 15. august

  1. Hej. Jeg har talt dem til 86 stk. Mvh. Lone – Danmark

Legg igjen en kommentar

