Sola kommer!


… iallefall til TO av likerne til Trollsmed på Facebook!

Jeg er så glad for sat dere er interessert i mine kreative krumspring og anfall av fingerkløe!

Noen er flinkere enn andre til å dele, kommentere og være aktiv på sida mi, det skal verdsettes,  og jeg har plukket ut de som har flest…  og fikk en mann til å si et nummer.

En solkule reiser til  Shirley Petersen Furunes (hmmm Shirley jeg sendte pakke til deg idag, må jeg lete etter en orange solkule?

Og av de som har vært aktive i dag, nåtte jeg telle meg frem til Åse Marie Hus!

Hun får også sola i posten!

Dere må maile meg postadressen om jeg ikke har den.. da gir dere meg melding på Facebook.

Hele uka har jeg malt og malt akvareller, og så fanget prinser … men nå vil gubben feriere meg litt siden han har hatt ferie så jeg får roe meg.. LITT

(Bare litt.. skulle fått til flere stooore gudinner.. så bare litt)

Men prinser kan dere bestille, både til ørene og til halsen… send mail til trollsmed@trollsmed.com med ønsker og jeg svarer så raskt jeg kan.

Og håper ikke laptopen kræsjer en gang til! Jeg mangler fremdeles noen mail men tror jeg har kontroll på de fleste som har bestilt nå. Om noen mangler noe så send en mail!

Ops, jeg har visst fanget jordbærtjuver også…

Og så fant jeg ut at småprinsene kunne brukes på Change….. 😉

Og så håper vi sola snart kommer skikkelig.. til ALLE!

Fortsatt god sommer!

Legg igjen en kommentar

