Kvantesprang… eller øvelser før perlekurs?


Noen av dere husker kanskje at jeg ble grepet av et anfall av panikk i vinter da det gikk opp for meg at jeg hadde fått plass på kurs hos selveste Corina Tettinger på kurs. WOWOW! Jeg hadde lest kursinnstruksen. Og så skulle jeg øve.

Umiddelbart hev jeg meg i desperat hardtrening med flammer og glass, og vips… (klikk inn for innlegget)…

Etter det ble det masse utfordringer. Therese Mæhle dytta det hele igang med PRIKKutfordringer, det ble sol og måneutfordringer, egg og blomster….. alt ligger i bloggen min her – i løpet av våren.

Og så var det RUNDE kuler… hm.. jeg tror jo fremdeles at de kan kineserne lage… https://trollsmed.files.wordpress.com/2012/01/24medprikk9.jpg

Nåh…de var sabla små…

Og disse… var herlige…. VEEELDIG store! Drøye 24mm de største…Produktbilde

Om jeg har øvet… på sånne vanlige greier???…

*hoste* Så dette er noe av det siste jeg har gjort ferdig…

Joviss, jeg har jo øvet littt på et vis!

…skal sove på det.

Men disiplinert nok har jeg nok ikke vært.

I morgen  begynner kurset… 🙂

5 responses to “Kvantesprang… eller øvelser før perlekurs?

  1. Hilde Ulleland

    Det blir en opplevelse uten like, Lise. Aldri så lite «starstruck»?…. Sånn er det med sånne flotte perlegrille damer;). Jeg sitter her og har akkurat fått boken hennes i posten i går. Leser, inspireres og smiler over formuleringene;). Ha et fantastisk inspirerende og kreativt kurs, absorber ALT du kan:). Koser meg med dine flotte blogginnlegg:))))!

    • Dama er fantastisk å undervise! Her skal man LÆRE, ikke prestere eller få til.. bare skjønne teknikkene. Har du fått med deg Os og Fusaposten for sist uke? Jeg hører rykte om en forside…

      • Hilde Ulleland

        Kan bare forestille meg hvordan disse dagen har vært….. fantastisk med sånne gode mentorer!….. Så enkelt og elementært som «learning by doing» er det. Nett so deg jo;). Var inne og sjekket om de hadde nettversjonen av avisen, Lise. Så dårlig ut desverre… Forside er jo kjempeflott:)!, flott når det skapes blest om dyktige sjeler og flotte Galleri Oz:).

  2. Aiaiai, så råflink som du er fra før…og så skal du gå hen og bli enda råere flink?!? HERLIG! Ønsker deg en fantastisk kursopplevelse, og regner med at det bobler helt over med vanvittig gode trollsmedideer og tanker i tiden fremover!

  3. kos deg i flammene 🙂

Legg igjen en kommentar

