HURRA!!!! 500 følgere på den NYE Trollsmedsida!


Da har jeg delt ut 1 gave pr 100 likere!

Trekningen kommer fra:

Under dette bildet:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=341833465871796&set=a.292330884155388.85623.292274057494404&type=3&theater

De som har respondert på denne linken

 

Jeg sender det smykket som er avbildet over, som dere fulgte med da jeg laget.. og hele greia ble en stor misforståelse til

Wenche Marienborg

og en flåttfjerner skal til

Hege Dale

Og i tillegg har jeg noen SUPRE kommenterere som deler og deler og deler. Ca 20 stk i perioder…  Jeg skrev navn på lapper, .. dere 20 er noen som jeg har notert meg som er så aktive og flinke på sida mi ….  så jeg har trukket ut tre perler blant dem  i en snor som jeg vil sende til:

Hanne

Marianne GK

Og LENE (i rosa…)

HURRA!!! Det skal lønne seg å være flink og hjelpe oss bittesmåbedrifter på Facebook!

Det har vært litt av en jobb å komme igang med sida igjen…… to ganger har jeg mistet Trollsmedsida mi på Facebook.  Og dette er tredje gangen, så folk skjønner visst ikke helt hva jeg driver med. Men den siste ble ødelagt og sluttet å poste da det ble lagt om til Timeline… det var mange som fikk samme problem og Facebook svarte ikke.. så man MÅTTE bare lage ny.

2 responses to “HURRA!!!! 500 følgere på den NYE Trollsmedsida!

  1. Gratulerer til heldige vinnere! Og gratulerer til Lise som har orket å bygge opp FBsiden for tredje gang..!

  2. Jipiiii! Nå er jeg så glad! Tenk at jeg vant! Er kjempestolt over å få eie et av dine smykker, som jeg er veldig fan av! Tusen tusen takk!

Legg igjen en kommentar

