Perlegrilling på Galleri OZ lørdag 2 juni


Som en del av smykkeutstillingen på det kreative Galleri OZ skal Trollsmeden demonstrere hvordan hun lager enkle glassperler lørdag.

(kanskje noen vanskelige og, men de kommer til å sprekke siden de ikke kan gå i ovnen…) lørdag 1. juni.

Med enkel brenner og glasspinner og gass blir det perler!

DISSE kan jeg ikke lage på en slik utstilling, da må jeg ha den gode store brenneren min! Med oksygen og propan.

Jeg tar også med meg skrinet med CHANGE, for plukk og snoping av Trollsmedens utskiftbare øredobber med håndlagde perler.

Dersom været tillater det sitter jeg ute, ellers sitter jeg inne.

Litt krøkkete å jobbe med folk over seg.. men… dette er nytt for mange. Så alt går – ha tålmod med meg om jeg KLØNER!

_____________

Change!

OPS, dette ble visst feil bilde men har ikke tid å skifte bilde nå….

Velkommen innom Galleri OZ på Osøyri lørdag!

Utstillingen  med 8 smykkekunstnere står frem til 21. juni.

Legg igjen en kommentar

