EN vinner av en flåttfjerner for å fjerne ekle små plagedyr er trukket….


Jeg skulle trekke flere, men den andre er ikke kriteriene oppfylt på enda! Jeg må ha 500 følgere for å trekke en til! Og nå er Trollsmeden på plass igjen så følg med!

Men den første er..!.. for  Trollsmeden har vippet 200 000 besøk i bloggen, og den heldige vinnersom kan velge en flåttfjerner ut fra dette bildet (jeg lager en som ligner om den aktuelle er solgt) er:

Kari Naess!

(jeg vet ikke om hun har husdyr selv men på Facebook har hun på bildet….., i så fall, en gave til en dyrevenn!)…..

_____________

Nå som det er så varmt; HUSK dette med hund i bilen da folkens…… det blir varmt for kjæledyret!

Jeg har kjørt over fjellet i dag med Tasha i bur baki bilen, og vi har både bada og lufta… OG løpt i iskald snø! Ja og så blitt insåpa i dusjen tre ganger ved hjemkomst,  etter å ha væt på kennel og vært skikkelig grisebikkje….)

One response to “EN vinner av en flåttfjerner for å fjerne ekle små plagedyr er trukket….

  1. Tusen hjertelig takk for gaven! Og veldig morsomt å vinne. Jeg har en Bichon Frise men håper jeg ikke får bruk for flåttfjerneren…… 😉 Klem

Legg igjen en kommentar

