… Og så ble det bare EN fredagsfavoritt… mens Trollsmedbloggen, alias snurrebloggen har snart hatt 200 000 besøk!


Har ikke tid å lage fredagsfavoritter idag heller jeg så jeg gjør som jeg pleier…  lager meg bare EN! Jeg er fan!

Fikk nettopp et herlig lite bilde i posten fra Gunvor R. Illustration

Det er jo bare så GÆLI!

Og gjenkjennende. Moderne hekser flyr forresten støvsuger men tradisjoner skal man ha.

Nei forresten, surf inn sjøl og se! HAHA!

Hun er skjærgod!

Finn heimasida og bloggen hennes!

______________________________

SÅ må jeg jubilere meg selv litt!!

200 000 besøk?

Vi som har blogget en stund… og begynte på VG-bloggen flyttet oss, og vips… er vi overalt. Flytta.

Jeg begynte som snurrebloggen, og etterhvert ble jeg Trollsmedblogg… litt lettere å huske!

Nå mangler det bare noen få hundre klikk så har jeg hatt 200 000 besøk! DET er formidabelt. Jeg har nesten 300 innlegg.

HOI! Skal ta meg sammen. Blogge mer!

Men driver steinaarbeid ute og lager Change.. trollsmedens utskiftbare øredobber.

De ligger nederst i Eplabutikken min. Og på Facebook.

Legg igjen en kommentar

