Tid for… Change – Trollsmedens utskiftbare øredobber – en vinner!


Trekningen er klar… men skal bare forklare litt hva jeg holder på med… annet enn å grille perler!

Jeg lager et utskiftbart øredobbsystem! Og kaller det..

Change!

Herlige sommer og vår og glass i fine farger .. mulighet for nye farger i ørene til enhver tid…

Vel – jeg har masse.. og har ikke ryddet alt, så følg med.

… ikke alle de løse ferdigperlene til å skifte ut på øredobbekroker fra Trollsmedens startsett har organisert seg enda…  og jeg har masse ferskvannsperler og ferdigperler –  jeg snurret en hel påske for et par år siden!

Men man må ha startkroker…. de mest populære er de spiralene i 925 sølv –  som vises på EGGENE litt nede på sida. De brukes også av og til på Alvetårefolkets små regnbueplaneter…

.  – Her vises noen  større kroker og småringer i KOBBER!

Hele ideen er jo at man skal ha en liten mappe eller pose i toalettmappa… og alltid ha den fargen øredobber man vil!

Og har man vært på ferie og funnet noen fine skjell med hull på stranda.. så bare å henge dem innpå.

Eller borre hul i en trebit, eller en fin perle du har gjemt.. kan trees innpå. Noen gang er trenger du en liten kjedebit for å henge fast en disk, andre ganger går de rett innpå, elelr du kan tre inn en hel haug små perler, normalt går 3-4 mm seedbeads med LITT store hull rett innpå. Alle treperlene du finner i ungenes leker passer også….

Trollsmeden har laget en del som hun greit kan lage i alle de fargene du ønsker.

Da sender du en mail til trollsmed@trollsmed.com og sier at DET nummeret under, ønsker jeg meg i .. f.eks BLÅ.. fikser du det? Det  fikser hun, og kroker finner du i eplabutikken eller på Facebooksida til Trollsmed.

Jeg kommer til å legge ut flere pakker med tre eller 5 par på Epla (noen ligger der ) og store pakker med en skikkelig snopepakke… for den som vil variere ørepynten sin!

Her var noen egg.. som selvsagt kan skiftes ut på Change!

TREKNINGEN!

Ja! ….jeg bad dere kommentere litt med fargeønsker, og jeg ser jeg kjører meg litt fast selv… og lovet å trekke ut en blant dem som delte eller kommenterte på Facebook!

Den heldige vinneren er: Hm… hun har bare ikke et helt navn på Facebook? Hun heter nemlig Charlotte O.K…
—-kan du sende meg en melding med navnet ditt og postadressen etter at du har valgt.. i MORGEN!!! ?

I morgen skal jeg legge ut et bilde på Facebook,  og hun får VELGE hvilken Change hun vil ha!

Gratulerer og god sommer til Charlotte og alle dere andre som følger med og allerede har skjønt hvordan det virker!

Legg igjen en kommentar

