Trollsmeden har vervekampanje!


Det er vår, det er tid for vårlige begivenheter, plager og aktiviteter… og snart kan vi vise både ørene og halsen med fargerike smykker mot solbrun hud.

Trollsmeden har fine farger på gang!

Men før det: Jeg ønsker meg like mange tilhengere som jeg hadde på den gamle sida før den falt! Det tok over et år å bli så mange….

DETTE er de to første vervepremiene! FØRST et på bildet under.. og så flåttfjernere!

DISSE ER NÅ TRUKKET UT! Men NY sjanse neste gang. Bare finn bildet over i katalogen med nettbutikkvarer og kommenter under.

KLIKK inn HER og trykk LIKE på sida

Krokene der er forresten CHANGE, sølvsmedens eget system med utskiftbare øreringer og perler til øredobber.  SJEKK trollsmedsida – Change har egen katalog! Det kommer mye der etterhvert… følg med. Det ligger også til salgs i Eplabutikken til Trollsmed.

ÅH; her har jeg mye å orge på! Jeg begynte jo op det for et par år siden og tar det frem og legger det vekk.. men nå har jeg NY fin eske til det!

2 responses to “Trollsmeden har vervekampanje!

  1. Jeg er med ! 🙂

  2. Harriet Skjæringrud

    Du lager flotte hjerter. Pass godt på voven din nå når flotten har kommet. Gi han medisin.

Legg igjen en kommentar

