Fredagsfavoritter rett før påske…


Idag er Trollsmeden riktig hyggelig!

I dag er det nemlig  BARE fredagsfavoritter fra de virkelige favorittene mine 😉 og jeg REKKER ikke mer enn disse nå, det gir meg jo sjansen til å ta flere senere! HAH!

For noen deilige farger! Armbånd av Hanne Styhr. Hanne er med i Sølvsmedene på Epla.

Det er flere som er flinke med farger!

TOTTO for eksempel. Han er sabla flink med vanskelige metaller også!

Josephine stiller i egen klasse. Hun lurer inn noen ørsmå fargeklatter!

Hun er ikke engang ferdig utdannet gullsmed, men med stø hånd styrer hun rett mot svennebrevet sitt. Vi er stolte av å ha henne med i Sølvsmedene på Epla!

Nå har vi fått en NY dame. ANne heter hun og smed er hun. Bli Bergtatt folkens! …  Det er linket tilFacebooksida hennes…

… og vi har dessverre ikke butikkvarer på Epla for henne enda, men det kommer. SÅ jeg bare legger inn et bilde… det linkes til butikken Sølvsmedene på Epla.

(psst god påske da, det er fremdeles egg til salgs i bloggen her, og i MIN Eplabutikk!)

One response to “Fredagsfavoritter rett før påske…

  1. For et team! Er så mye vakkert at øynene nesten flyter over 🙂 Øreringer fra Totto har jeg faktisk, tror nesten det var noe av det første jeg bestilte fra Epla!

Legg igjen en kommentar

