Mullah-perla!


Jeg må nemlig smelte glasspinner og herde glasset i ovn til dagen etter for å lage en mullahperle. Og så må jeg lage metallbiter og hengsle sammen, så ting tar litt tid, og jeg må følge litt rekkeførlge…

Mullaen selv stakkar er bare ca 1,5 cm høy. Så kommer buret…og litt perler.

Send en mail til trollsmed@trollsmed.com

Pris 250,- kr, håndlaget unik perle i kobber/bronsebur

Dersom du vil ha ham innsatt i ekte 925 SØLV bur fikser jeg da det og! 1000,-  kr

+ Porto i følge postens takster 32 kr… siden den er over 2 cm høy og ikke går under grensen.

PS: Husk: Kjøp egg! Se forrige innlegg – linket på toppen, jeg har flere igjen i Eplabutikken også!

OG SÅ ET LITE PIP:

Kjære Facebook – TROLLSMEDtilhengere!  Visste du at FACEBOOK velger for deg hva du skal se? Hvis du har likt en side, men aldri kommenterer på bilder eller oppdateringer, ja da slutter du etterhvert å se noe derfra på newsfeeden di! ALL moroa er borte!

….. så, hvis du vil se hva jeg lager, se bilder og kommentarer, blogginnlegg og nyheter, så trykk liker på bildene, kommenter og del, da skjønner Facebook at du faktisk er interresert, og fortsetter å gi deg nye oppdteringer 🙂 DEL gjerne til dem som har sider.

NY Trollsmedside: http://www.facebook.com/trollsmedsida

Legg igjen en kommentar

