Tid for egg! Trollsmeden har lagt noen…smykke-egg!


Jeg vet ikke hvorfor jeg forbinder egg mer med vår enn med påske.. men det begynte jo med den påskeutfordringen fra Kuleglasskunstnerne.

Så klarte jeg ikke slutte.. og NOE må jeg jo gjøre om nettene når jeg ikke kan bråke med metall… Å smelte glass på flamme er relativt rolig.

De ble jo riktig fine og små!

Nemlig.. og nå har jeg jo gitt meg selv en masse arbeid med å sette dem i kroker fra Change.. så de kan byttes ut av øredobbe-eieren ved behov!

Jeg skal ikke gå inn på diskusjonen om HØNA og egget og rekkefølge her, jeg har andre problemer å bli klok på!

Gotcha!

Se der ja!! Øredobbepar med en fugl og et egg!

Og en haug med store flotte… Nå har noen lagt seg på Eplabutikken min.. men flere følger om litt…

Må bare fikse noen egg til først…..

så kommer et blogginlegg til! FØLG med, registrer deg som følger under…

HUSK nye ting er alltid synlig først  i Facebooksida mi!

3 responses to “Tid for egg! Trollsmeden har lagt noen…smykke-egg!

  1. Silje Rykken Reknes

    Helt utsøkt, rett og slett nydelig! Du er så flink!

  2. egg – vår – påske – kyllinger – spiller ingen rolle!! Herlige bilder!!

Legg igjen en kommentar

