EGG! Kjøp egg! EGG til salgs!!!


KJØP EGG! Nå har ikke Trollsmeden åpna gårdsbutikk, eller skifta bransje.. men KJØP EGG! De er fine!

Nydelige små glass-egg i sølv kroker fra Trollsmedens Change.. system for utskiftbare øredobbeperler og kroker!

Det passet fint med en liten utfordring…

Poenget er at disse IKKE ligger i en nettbutikk – du kan KUN kjøpe dem på mail eller via meg på Facebook! Her er  Facebooksida mi! TRYKK liker.

…så får jeg vist frem litt av det jeg mener med Change. 🙂

Du kan kjøpe løse perler, løse kroker… og skifte det som pynter selv. Perler, pinner du selv har, fjør, løse perler som du kan henge i en kjedebit eller inn på en ring. Let på Facebooksida mi etter inspirasjonsbilder!

*Hun hyler som ei bondekone, lille venn*

Man skal passe på eggene sine!

___________

Gå i Eplabutikken min <–  KLIKK , helt i bunnen, der ligger en del.

Nå glemmer jeg helt KJØP EGG!

Disse får du for 100 kr stykket, de har egentlig mer farge enn det som syns her… jeg var uheldig med det bildet!

Øredobber med egg og kroker er på TILBUD pom du kjøper dem på mail trollsmed@trollsmed.com eller justliss@runbox.no

På Epla koster de noe mer, det er gebyrer og provisjoner du tjener på!

KJØP EGG!  KJØP EGG!

LØSE egg til dere som har Change-kroker.. det skal ALLTID lønne seg å kjøpe løse deler til Change og kunne skifte fra startsettet sitt!

Det ligger flere  sett og egg på Epla.  Og det er tomt når det er tomt..

Change… ja.. masse.. helt i bunnen av butikken! Og startpakker.

___________________

Og de fine her?? TILBUD 189 pr stk, normalt 229!!! Mail Trollsmeden

trollsmed@trollsmed.com

Pssst: KJØP EGG!

Jeg KAN lage nye av disse dersom de er utsolgt siden jeg lager perlene selv. Men i utgangspunketet er det kun et par… og nye blir aldri HELT maken.

Legg igjen en kommentar

