Påskeutfordring hos Kuleglasskunstnerne… EGGPERLER!


Håndlagde egg, eller håndlagte egg? Jeg har fundert litt over det der…

Jupp, da har jeg levert, første forsøk ble jo bare tull. Det ble jo småfugl, storfugl, egg og humor… og det som verre var.

SÅ jeg holdt meg denne gangen til EGG! Nesten…..

Og måtte påan igjen. Det mangla ET! Og da jeg ville ut å fotografere en mandag morgen i mars…. var det NYSNØ!!! Jeg hadde heldigvis ei sprukken krokusperle å spe på humøret med….

SÅNN da var det levert… ! Syns kanskje at det skulle vært flere aktive i den nye sida vi laget.. men det er helt greit det. Vi som er aktive kan bruke den til SKAMLØS selvpromotering!

EGG selges hos http://trollsmed.epla.no!

eller mail trollsmed@trollsmed.com dersom du ikke finner noen der..

Hehe… jeg kan jo ikke gi meg når jeg er så godt igang?? DETTE var slemt gjort…

Nå har jeg laget altfor mange glasskuler som IKKE er kuler, enda jeg strengt tatt skulle ØVET kuler før jeg skal på kurs med COrina Tettinger.. men så faller jeg for fristelsen til å lage alt mulig annet enn.. kuler.

EGG .. f.eks… og øve stringers, det har jeg gjort altfor lite og trenger myyye øvelse…. . her er det siste med aventurin. Når de blir noen ganger forstørret ser man jo alt…

Her har jeg blandet litt sølv og turkis og beige…

Og så er det det som kanskje blir drage-egg?

Change er det utskiftbare øredobbperle/kroksystemet jeg har i Eplabutikken min.

Nederst… OG på Facebook, der er alltid spesielle tilbud. (NY side, trykk liker!)

Det var den utfordringen. Fremdeles har jeg en uferdig månekulesak på gang….

Hoi….. den satt visst litt langt inne…

Legg igjen en kommentar

