Fredagsfavoritten på Epla – Annefli Husflid


Klikk på logoen for å komme inn..

Fredagsfavoritten når jeg gir opp… er alltid EN butikk!… –  EN favorittbutikk på Epla som trenger mer oppmerksomhet enn den får!

Anneli Husflid er en slik butikk!

Praktfulle håndlagde skinn med trykk og flotte mønster – skal man først drepe sauen så skal man hedre hele! DET gjør Anneli!

– men det var disse bamsene som gjorde meg oppmerksom på butikken:

FOR en herlig fødselsgave! Løp og kjøp!

__________________

(Trenger en trøstebamse selv jeg… når jeg blir blind av plast og klipp og lim og ikke makter finne nok favorittvarer fordi jeg går lei av lim, opptrekksgarn, ulogiske og dårlig gjennomtenkte «greier», …. og iallefall «ikke håndlagde» ting som ligger til salgs som håndlaget –  eller iallefallikkeselvdesignede ferdigkjøpte eBaypartier- eller konseptvarer…) Kan vi få et FILTER på Epla som fjerner sånt fra søk?

(og folkens, husk å klikke på reklamelinkene på Epla, de gir inntekt til Epla så de kan fortsette utviklingsarbeidet!)

GOD HELG!

Legg igjen en kommentar

