Alle hjerter gleder seg, også Trollsmedens…


.. for noen porselenshjerter er på vei til de som her hjulpet meg å få igang den nye sida! Snart alle hjerters dag og morsdag og alt!

Ved 250 følgere på nye Facebooksida, trekker jeg igjen 3 hjerter og sender… (merkelig at det er ULOVLIG å si det der inne på sida mi?) Men Facebook har rare regler og rare reparasjonssykluser.. de funker ikke..

OK klarer jeg å fange opp Nr 250 får vedkommende selvsagt hjerte! Jeg burde tatt bilder av flere.. pakker forresten….

I et år har jeg pakket i Lørdagsmagasinet fra Dagbladet! Det var et nyttårsforsett 2011. Nå har det gått sport i det. Det er masse gøye bilder i Lørdagsmagasinet! Noen ganger er det rett nok ekle, slemme bilder jeg kan ikke bruke, andre ganger er de helt herlige. Og noen ganger må jeg grabbe med meg bladet fra andre for det er så fine…

I sommer hadde de antakelig sommervikarer på desken der, for da var bildene bare rot og lappverk… sukk.

Ikke engang Epladamene har sluppet unna, her er Siw og Torill blitt emballasje!

Det er nye takster på posten etter nyttår 2012, og det svir litt, jeg klarer sjelden lage pakker UNDER 2 cm. VIPS, dobbel pris for å sende pakke.

Men utrolig nok er NOEN blitt 3 kroenr billigere. Her  sitter man med pappmal og klemmer pakkene flate uten å bruke hammer….

Denne var ikke enkel, men det GIKK! To doble forsider og stor frustrasjon for Posten som har nye takster.  Dessuten er Mira flott som emballasje også!

Forresten, du som ikke er inne på Facebook enda…

HER er adresse til Trollsmeds NYE side:

http://www.facebook.com/trollsmedsida.

Trykk LIKER og del! TUSEN takk! Den gamle er helt ødelagt og virker ikke lengre.

One response to “Alle hjerter gleder seg, også Trollsmedens…

Legg igjen en kommentar

