Lengte-etter-vår – fargefine fredagsfavoritter på Epla!


Nå er det mørkt og kaldti og grisetrist ute igjen, jeg vil ha fine farger, og jeg lengter etter VÅÅÅÅR!

Turkis får meg alltid til å tenke på fine soldager! AnitaS Design  har et nydelig sjal her…

Lillen i Perledesign lager de lekreste perler… altså grillkuler…. og jammen har hun lagt ut et vårarmbånd!

Abrakadabra! Regnbuesokker!

Kari Ekaas har fine vårlige farger på de gærne akvarellene sine!

God helg!

Jeg har fremdeles øredobbsalg i min butikk på Epla, skal forsøke å få tatt flere bilder idag!

2 responses to “Lengte-etter-vår – fargefine fredagsfavoritter på Epla!

  1. Silje Rykken Reknes

    Så lekkert! Sånn -bli glad farger-! 🙂

  2. Så flott å være med i dette selskap. Vi satser «sprelsk» i vår 🙂
    Og så mye fint og fargerikt du har funnet fram. 2 av butikkene kjenner vi, men en var ny for oss. Spennende!

Legg igjen en kommentar

