Fredagsfavoritten på Epla


Da var jeg der igjen, bare EN favoritt idag og? Sånn blir det når jeg ikke har tid å lete på Epla.

Heidis Art

Like greit, for jeg syns denne er super! Jeg har klikket jevnt og trutt inn siden Epla åpnet, og syns hun er noe for seg selv!Hun lager tingene sine  mæysommelig og vet hva hun gjør, man SER skapergleden glitre mellom linjene.  Lærengler?

I allverden, det har vi ikke sett før… :-))))

Det er håndlaget, det er flotte farger og det er trygt håndverk!

Brosjene hennes er herlige!!

SÅ inn og se folkens! Løp og kjøp!

Web: http://heidi.no
Facebook: http://www.facebook.com/pages/HEIDIs-kunst/343749176878

Skulle ønske det ble rydda litt på Epla snart forresten, det ligger masse to år gamle varer der som nok hadde trengt… nye bilder eller sletting. Det ligger ca 320 000 ting der! IKKE lett å bli funnet eller finne favoritter blant knapper og knott lengre!

DA fikk jeg samtidig nyttet sjansen til å…. ønske alle God Jul  🙂

Legg igjen en kommentar

