Ut å spise – og bli POSITIVT vegetaroverraska – på likbitrestaurant!


Det er ikke sååå ofte veggisen Trollsmed går ut og spiser.

Men på en liten snurretur til østlandet havnet jeg i går på JEKYLL & HYDE på Lillestrøm. Her nytter det hverken med AMEN eller haleluja for bedre vitende…

En stakkars veggis kan bli VETTSKREMT av mindre!

Denne restauranten, kjære veggiser….  har HELT sin egen greie, og som veggis har man lov å være skeptisk….. hahh!!! (beklager elendige mobilbilder…) (men jeg måå bare dele til andre veggiser.. jada jada… OG de som er med oss ut å spise – de vet hvordan vi pleier å ha det… )

Men denne fortjener HYPERDØDSSERIØS ros OG KOKKEN ER SANNSYNLIGVIS EN OPPSTEGEN ENGEL……

Menyen er like skremmende som lokalene, det er likbiter, dauinger og skremmende knokler overalt.

Men jammen ble det mye smil og fryd og glede!

Først fikk vi NYYYDELIGE nachos… yummi. Varme, krydra og deiiilige!

Så kom maten 🙂 🙂 🙂  <— se veggisen smile stort! Jeg spurte bare om de kunne lage en vegetartallerken.. JO det kunne de spørre kokken om. Så ble det stille… til maten kom.

Tenk… kokken hadde laget TRE retter med TRE helt forskjellige smaker. Med sprøstekt salat og mais, med tomater, løk og med bønner. Og det smakte aldeles NYYYYYDELIG!!! Og hadde jeg ikke grafsa og spist så inderlig før jeg tok bildet, så hadde dere sett TRE sånne fine tornedousaktige ringer fyllt med nammenam!

MAKAN! Det var bare SUPERT!…..

Til og med da vi fikk dessert… ble det en syrlig god opplevelse… NAM!

VI lover å komme tilbake!! Utdelt trippel tredobbel GULL-rot!

Supert jobba!

For noen år siden laget jeg en nettside der jeg delte ut GULL-røtter  og ymse til spisesteder, nettopp fordi man som veggis fikk så mye rart.  Og fornærmende dårlig. Eller totalt likegyldig salataktig.  Mulig jeg bør blåse liv i eller gjenoppbygge den gamle nettsida igjen…

I mellomtida kan du besøke http://www.trollsmed.com

ELLER snakke med Alvetårefolket…

2 responses to “Ut å spise – og bli POSITIVT vegetaroverraska – på likbitrestaurant!

  1. Så utrolig bra service! Dit skal jeg dra en gang! 😀

Legg igjen en kommentar

