Trollsmedens hvite fredagsfavoritter fra Epla


I håp om at det hvite på fjelltoppene omkring her skal holde seg der oppe og ikke her nede… –  HVITE fredagsfavoritter jeg fant på Epla – HÅNDLAGET.

*******************

LEKKER skål fra LEIRBRENT!

(Håndlaget, altså da mener jeg virkelig håndlaget fra håndlaget på Epla!)

*******************

HOHO, KUL lue!!! Hekla fra MollyMaple….

*******************

Her er en NYDELIG håndlaget porselensvase fra Modellstuen… (hadde jeg tatt med no blått her, det er en aldeles NYDELIG kopp der og…

*******************

Disse smykkeskjerfene fra Rett og Vrangstrikk er flotte..

Og de er finere enn på bilde.  Og jeg har selvsagt et blått – det er lekkert i HVIT, de er perfekte for halvkjølige dager, og er så små at de kan brukes som innepynt!

*******************

Her er jenta si… hun lager perlene sine selv.. i PAPIR!

Lindas Papirpynt er verdt en kikk! Jeg elsker håndlagde rustikke perler, og papirperler er mye finere enn noen tror….

(Og: Hun har byttet ut krokene sine til sølv istedet for å tulle med «forsølvet og kirurgisk (som ofte bare er gitt navnet.. snakker av erfaring jeg får utslett av dem!) !  :-)))))

***********************

Og så nytter jeg sjansen til å drive litt forhåndsreklame for det som KOMMER straks i Kreativt snop  – LAG trollsmedens husengler selv!

I porselen, organza og perler… Det kan du behandle slik du vil for å få hvilken som helst farge, og oppskrift følger med, både i pakken … OG i boka Eplas Jul når den kommer… 🙂

Foreløpig må du vente litt på at pakken med «lag selv» skal publiseres, men porselen med blonder ser slik ut…..

Jeg har ikke klart å få noe svar ut av Epla når de sier vi kan begynne å reklamere for boka, men jeg ser flere andre har begynt, så jeg nytter også sjansen. Og vil du at Trollsmeden skal lage englene for deg så gjør hun det.  Mange farger, mange variasjoner. Ferdige engler i Trollsmedbutikken og lag selv sett i Kreativt snop.

Mail meg og spør….

Dette er bare et eksempel – på en HVIT og gull engel:

God helg, nå må golveet vaskes og porselensperler og akvarellfargene pakkes vekk….

BOKMERK Kreativt snop!

3 responses to “Trollsmedens hvite fredagsfavoritter fra Epla

  1. Gurimalla – lekre saker! La inn noe på markedet og det kom på ønskelista med det samme!!! Jisses! Da er det kanskje håp i hengende snøre på Epla også! Kommer mer bare bildene blir bra nok… sukk og stønn

  2. Jeg digger Synnøves hvite skjerf, så det kom på min ønskeliste med det samme – er så glad for det grønne jeg har og vil gjerne ha et i hvitt også!!!
    Spennende med julebok og engler, gleder meg til den kommer i handelen, egentlig burde den snart komme så man får tid til å lage før stria tar en 🙂

Legg igjen en kommentar

