Fredagsfavoritter med god smak og engletanker….


Fredag igjen… kjente det på tykkelsen på granbaret på golvet i heimen. Det er nå fjerna.

Fredagsfavorittene ble litt vanskelige idag… jeg irriterte meg så fryktelig på alle de gamle greiene som ikke forsvinner på Epla etter TRE måneders liggetid, slik de egentlig planla da Epla åpnet. Jeg har en haug sjøl som burde vært fjerna…. eller tatt nye bilder av ….. så jeg får finne noen veldig koselig og hyggelige favoritter…

Først fra  Lady Ronja: Denne engleprinsessen syns jeg kan lage koselig atmosfære hengende i  en gardinstang…. hmmm….

LITT snop!!!! Håndlagde drops med naturlig smak og farge…  fra Fidjetun Landhandel

HONNING!!!!! Og så så herlig etikett 🙂

Her er en håndlaget havengel i glass av Aud Grete på Eplemarkedet 🙂 De er så herlige når de lyser i solskinn! OK, jeg har en selv, en stor fin en…

De sosm kjenner meg vet at jeg fanger masse mat i skogen av planter, sopp og bær. Det enkleste ugras kan bli den deiligste suppe, og istedet for å bruke buljongterninger er det lurt å ha litt suppekrydder! Cassandra har!

God helg!

2 responses to “Fredagsfavoritter med god smak og engletanker….

  1. Oisann, du sier noe, det ville nok vært kjekt om ting forsvant etter tre måneder sånn som det opprinnelig skulle vært der 😉
    Men tusen takk for reklame… jeg tror, heldigvis, at jeg har igjen litt.

  2. Liker englene 🙂 og de sukkertøya ser nam ut!!!

Legg igjen en kommentar

