Fredag igjen? Fredagsfavoritter på Epla !


Siden jeg sjøl forsøker å komme i malemodus tok jeg ei runde på Epla for å se hva som faktisk finnes der ute av kunst, og malerier.

(klikk på bildene for å komme inn i noen av Eplas butikker)

Fine malerier fra Lone Slydahl…Det er tøft å male så klare bilder på 1×1 meter!

Herlige BITTESMÅ knottemalerier fra Cutiod  :-))))))  7 cm gitt! Ikke mye kvadrat og gigantomani å skryte av, men KULT!!! Kjøp MANGE!

Galleri Angelshaug er egentlig den dyktigste kunstneren (i mine øyne)  som selger bilder på Epla. Stilsikkert, trygt og helt i sin egen trygge stil. Slikker ikke unna fredagsfavorittene mine denne gangen heller. Et lurt trekk at det har kommet cicgleetrykk i butikken!

Me2U er en butikk jeg ikke har sett før. Disse trykkene av blekk og akvarelloriginaler likte jeg!

God helg folkens!

Sånn! Da kan jeg gå og male videre på noen hauger, og kanskje det havner flere på Eplemarkedet og…

Legg igjen en kommentar

