Fredagsfavoritter på Epla


Har jeg vært flink å følge opp bloggen med dette? Fredagsfavoritter?

N E I selvsagt ikke… men her er iallefall noen selvvalgte fredagsfavoritter, til tross for at jeg ikke er så veeeeldig kreativ selv.

Klikk inn på bildene… til 3 av 2500 Eplabutikker!

Jeg trenger tøfler, men kan ikke velge…

Bare sjekk de koselige innelabbene fra   Tante M… løper og kjøper et par….

Denne jakka er FIN på lune augustkvelder… den er fra Levende landliv.

HVA? Treperler i gilde farger!?? Sikle litt… fredagsfavoritt.. De kommer fra UFOSTRIKK – http://epla.no/shops/ufostrikk/

Før jeg utdannet meg til sølvsmed laget jeg lassevis av smykker med kobber og treperler. Autentiske, slike jeg ser noen forsøker seg på idag, men lissom ikke treffer fordi de blander inn findings og rare geier man dengang ikke brukte..

…. Jeg har lyst å lage noen igjen …  siden jeg faktisk vokste opp og var ung på 60-70tallet… og husker hvordan de ble laget. *sikle litt på treperler og sender en vennlig tanke til en Panduro-bøtte et sted i heimen.. full av DIGRE  treperler…*

Sånn!

Legg igjen en kommentar

