Striskjorta og havrelefsa


ÅH, jeg har en BLOGG! ….javel, så har jeg svikta både blogg og kreativitet..

…. lenge.  Ingen reklame, ingen fine glasurer eller hjerter eller kreative fraspark…

Og vært på en velfortjent Portugalferie og hatt en vel fortjent pause fra det meste.  Normalt sett er jeg jo ikke akkurat kjent for å sove vekk den tida jeg kan kreere noe…

Så idag skulle jeg lage smykker igjen… da må man ha perler…

Rutinene har visst forsvunnet HELT:…. ….og så husket jeg jo selvsagt ikke hva jeg hadde liggende til dem som spør etter det jeg ikke har lagt ut…

HM.. det er jo LAMPWORKperler, jeg må begynne å grille igjen… to måneder siden!!

I allefall har jeg fått laget en haug snurreringer! De kan jo snurre vekk tankene fra det meste? Mulig jeg trenger en sjøl…

De kan forresten bestilles fra nettsidene mine…

*tenke*

Mål 1: Grille og teste ut den nye ovnen!!! Det bare regner og sånt ute likevel…

Mål 2: NÅ skal jeg begynne å MALE igjen.

Forresten har jeg jo vært LITT kreativ med å legge ut noen bilder og tanker fra noen gamle tekster jeg laget for tyve år siden…  selv om jeg IKKE har laga smykker. De ligger i egen katalog på Facebooksida til Trollsmed. HUSK å trykke LIKE!

One response to “Striskjorta og havrelefsa

  1. Velkommen tilbake :)) men når du nå først skulle finne frem perlene – hvorfor skulle du på død og liv lage perlesuppe med en gang???? fniser litt…..
    Liker målene dine, men mål nummer to «tviler» jeg på at du klarer…mohaha…det har du sagt så lenge jeg har kjent deg at du skal begynne med igjen!!! (håper med dette å gi Trollsmeden et spark bak i)…

    Gleder meg til flere krumspring…..

Legg igjen en kommentar

