Turkise dager hos Trollsmeden!


TURKISE dager!  Bare turkis!

Turkis gir assosiasjoner om sommer, sol og brun hud. lange dager og glede! Utrolig mange er glad i den fargen.

Som dere vet rev jeg jo nettbutikken og Trollsmedsida… og det må opp igjen.  Langt på vei kom jeg men akk, jeg blir så lei av sånt nerdearbeid!….. Masse smykker og ting ligger her og venter på å komme ut. Noe har jeg hentet inn fra et par galleri som er nedlagt og noe er nytt. Noe er flyttet fra andre nettbutikker til Epla eller Trollsmedsjappa.

Litt av en jobb å gjenoppbygge alt det jeg rev, så jeg må lage litt system i galskapet.

Løsningen er at jeg jobber pr. farge. Først ut er TURKIS!

Sjekk alle nettbutikkene mine fra linkene til høyre og venstre, overalt vil det dukke opp herlig sommerturkis! FØRST ut har jeg lagt inn turkis på Epla og smykkedelene på Trollsmedbutikken.

Et resultat av fingerkløe i sølv, porselen og glass. DET jeg jobber med nå…..

Når man jobber praktisk tenker man til tider sitt….

Jeg har observert at noen nå har begynt å lage ting av det andre bruker og kaster slik at de som samler i pose og sekk, kan kjøpe det og ta vare på det.

Men jeg driver nå på med mitt jeg da….

Hurra!

3 responses to “Turkise dager hos Trollsmeden!

  1. nydelige ting, jeg vil ha den blå med sølv!!

  2. Oioi, den poselenssekken var knallstilig! Har du flere sånne?

Legg igjen en kommentar

