Nesten 5000 klikk i bloggen etter at jeg flyttet den!


DET vil jeg jo gjerne belønne noen for!

Neiii.. ikke softis… selv om årets første er fortært…

Dersom du er inne i bloggen og ser, send en liten mail til poll@trollsmed.com

og jeg trekker et sommerhjerte i lampwork glass blant de som har sendt når jeg vipper 5000. Jeg kan dessverre IKKE se hvem som er nr 5000, så jeg MÅ trekke!

Samtidig legges du inn i Trollsmedens nyhetsbrevliste. Tusen takk! DER trekkes også et hjerte i måneden.

Legg igjen en kommentar

